نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در شنبه 11 مهر 1394
بازدید : 1664
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای تم سانگ ریک فلیر به صدا درامد ، ریک فلیر با تشویق تماشاگران وارد سالن شد )

( ریک فلیر وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت ) 

ریک فلیر :

خـــوش امدید به ماندی نایت راء...تنها 2 هفته دیگه تا نایت آف چمپیونز فاصله داریم و من امشب اینجام تا تنها برای یک مسابقه سخنرانی کنم. مسابقه جان سینا و راک در مقابل شان مایکل و تریپل ایچ. در اصل من اینجام تا این مسابقه رو تحلیل کنم و نه طرف تیم تریپل ایچ و نه طرف تیم راک رو میگیرم. همه میدونید که 7.8 ماه پیش در تی ال سی این شان مایکل بود که سبب اخراج سازمان شد و هفت ماه بعدش در سوروایورسریس همین شان مایکل مجدد به آتوریتی برای بازگشت کمک کرد. بنابراین در تی ال سی یک شان مایکل فیس و در سوروایورسریس یک شان مایکل هیل رو دیدیم...و در سامرسلم ، شان مایکلی رو دیدیم که نمیشه گفت هیله یا فیسه. اون داوری مسابقه رو ترک کرد و هم به اچ و هم به سینا سویت چن موزیک زد.

شخصیت شان مایکل هیچ وقت معلوم نبوده و معلوم هم نخواهد بود. تریپل ایچ مجبوره به شان مایکل اعتماد کنه چون دیگه کسی براش نمونده و شان تنها گزینه برای اچ هست. اون خوب میدونه که شان براش فرد مورد اعتمادی نیست اما ناچاره که بهش اعتماد کنه و بوسیله اون از موقعیت و مقام خودش دفاع کنه.اینکه جان سینا و راک در نایت آف چمپیونز همکاری میکنن شکی درش نیست اما تریپل ایچ میتونه در نایت اف چمپیونز شکست بخوره حتی بوسیله هم تیمی خودش شان مایکل. در واقع میشه گفت باخت آتوریتی در نایت آف چمپیونز احتمالش خیلی بیشتره چون خود تریپل ایچ و استفانی هم میدونن که شان مایکل وضعیت ثابت و مشخصی نداره و اون هر لحظه تغییر چهره میده...با این حساب باید بگم آتوریتی در نایت آف چمپیونز بازنده ای بیش نیست...

( صدای تم سانگ تریپل ایچ به صدا درامد ، تریپل ایچ به تنهایی وارد سالن شد و به سمت رینگ آمد ) 

( تریپل ایچ از رینگ بالا رفت ، سپس به ریک فلیر نگاهی کرد و وارد رینگ شد )

( تریپل ایچ میکروفون را در دست گرفت )

تریپل ایچ :

ریک فلیر...میدونم میتونی تصور کنی که این چند وقت اخیر به شدت عصبانی هستم و کنترل اعصاب خودم رو ندارم. من و تو دوست های قدیمی هستیم اما می بینم که تو هم به من خیانت کردی و طرف راک و سینا رو گرفتی. فکر می کردم تو درک میکنی که این کمپانی بدون من هیچه اما تو هرچی پیرتر میشی خرفت تر میشی. یک ماهی هست که از دست جان سینا ، شان مایکل و راک عصبانی هستم اما همون طور که راء هفته قبل دیدی حتی با سینا و راک درگیری نداشتم و فقط مقابلشون صحبت کردم. من دارم خودم رو کنترل میکنم که این عصبانیت کار دست راک و سینا نده اما ممکنه زمانی برسه که از کنترل خارج بشم و بلایی سر راک و سینا بیارم که مرغ های آسمون به حالشون گریه کنن.

تو حرف درستی میزنی...شان مایکل فرد قابل اعتمادی نیست و من ناچارم اون رو به عنوان هم تیمی خودم انتخاب کنم. شاید اگه شان مایکل سر داوری خودش در سامرسلم میموند و به من سویت چن موزیک نمیزد من در سامرسلم پیروز بیرون میومدم. اما بی همه چیزی مثل راک اومد و همه چیز رو خراب کرد. ولی من این لطف اون رو جبران میکنم و در نایت آف چمپیونز کاری میکنم که راک در اولین پی پر ویو حضورش شکست بخوره.بعد از اینکه آتوریتی به کمپانی برگشت سی ام پانک و کودی رودز اولین کسایی بودن که در کارهای اتوریتی دخالت کردن...اما حالا هیچ اثری ازشون نیست.امیدوارم تا زمانی که این اعصاب کنترل میشه ، جان سینا و راک هم خودشون رو کنترل کنن چون اگه من از کنترل خارج بشم ، بلایی که سر رودز و پانک اومد سر جان سینا و راک هم میاد....

 ریک فلیر :

تریپل ایچ...جای تهدید کردن راک و جان سینا بهتره راهی برای خلاصی از دامی که داخلش افتادی رو پیدا کنی. تو داخل دامی افتادی که به این زودی ها ازش خلاص نمیشی. تو توی بدترین موقعیت ممکن هستی و روزهای سختی رو سپری میکنی. از پس راک و از پس جان سینا بر نمیای و با کمک شان مایکل هم به نتیجه ای نمیرسی. نمیخوام نا امیدت کنم اما تو توی بد مخمصه ای گیر کردی و راک و سینا نمیزارن تو در آرامش باشی. نایت آف چمپیونز مهم نیست اما بعد از نایت آف چمپیونز ، درگیری تو با راک پیدا میکنه. درگیری تو با راک ادامه پیدا میکنه تا جایی که مجبور بشی با راک سر ریاست و حتی کریرت مسابقه بدی...

( تماشاگران ریک فلیر را تشویق کردند )

وینس مکمن امشب از من خواست تا بیام و در مورد مسابقه شما صحبت کنم اما مسابقه شما هیچ صحبتی براش نمونده. تهدید کردن سینا و راک هیچ فایده ای نداره چون تو نمیتونی دو مهره اصلی و تاثیر گذار این کمپانی رو نابود کنی. تو مجبوری مقابل سینا و راک در نایت آف چمپیونز به همراه کسی که بهش اعتماد نداری مسابقه بدی و در این مسابقه ، من از همین جا بهت اطمینان میدم که هیچ شانسی نداری...

( تریپل ایچ از صحبت های ریک فلیر عصبانی شد )

( ناگهان تریپل ایچ ریک فلیر را به عقب هل داد ، تماشاگران تعجب کردند )

( ریک فلیر نقش بر زمین شد )

 تریپل ایچ :

من همین الان میتونم هم کریر تو هم کریر راک و هم کریر جان سینا رو تمام کنم و به همه این درگیری ها خاتمه بدم اما جان سینا و راکـ هردوشون باید طعم پدگیری من رو بچشن و اونوقته که خودشون برای اخراج نشدنشون التماس میکنن. من فکر می کردم باخت سینا در سامرسلم باعث میشه اون هواداراش رو از دست بده و سامرسلم رو واقعی مبارزه نکردم. اما سینا و راکـ هردوشون تریپل ایچ واقعی رو توی نایت آف چمپیونز می بینن...

( تریپل ایچ کتش را بیرون آورد و به بیرون از رینگ پرتاب کرد ، سپس ریک فلیر را بلند کرد و از گردن او گرفت )

( تریپل ایچ ضربه مشت محکمی به صورت ریک فلیر زد و او را نقش بر زمین کرد )

( تماشاگران به شدت تریپل ایچ را بو کردند )


( صدای تم سانگ راکـ به صدا درامد ، راک با تشویق شدید تماشاگران از سالن به سرعت به سمت رینگ دوید )

( تریپل ایچ بلافاصله رینگ را ترک کرد )


( راک وارد رینگ شد و از تریپل ایچ خواست تا وارد رینگ بشه ) ( تریپل ایچ به ابتدای سالن رفت و کنار استفانی مکمن ایستاد )


( ریک فلیر دست راک را بالا گرفت ، تریپل ایچ و استفانی مکمن با عصبانیت به راک نگاه می کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ راک زده شده بود و تریپل ایچ و استفانی به او نگاه می کردند به اتمام رسید )

 

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ، رندی اورتون به همراه کمربند myppv وارد رینگ شد و منتظر ورود کین شد )

( صدای تم سانگ کین به صدا درامد ، کین وارد رینگ شد و مقابل اورتون ایستاد )

مسابقه اول

رندی اورتون vs کین

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، رندی اورتون و کین درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( کین سوپلکس سنگینی روی اورتون انجام داد )

( سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی اورتون بپره ، ناگهان رندی اورتون بلند شد و مانع پریدن کین شد )

( اورتون از رینگ بالا رفت )

( سوپر سوپلکس از اورتون بر روی کین !! )

( تماشاگران اورتون را تشویق کردند ) ( کین به پشت طناب های رینگ رفت و کم کم در حال بلند شدن بود )

( اورتون از گردن کین گرفت ) 

( سپس ddt مخصوص خودش رو روی کین انجام داد )

( تماشاگران اورتون را برای انجام Rko تشویق کردند ، اورتون منتظر بلند شدن کین برای انجام Rko شد )

( کین بلند شد ، اورتون از گردن کین گرفت و قصد داشت Rko رو روی او انجام بده )

( کین بدل کرد )

( سپس اورتون را بلند کرد و آماده انجام تومستون روی او شد )

( اورتون چند ضربه آرنج به کین زد و پایین آمد ، سپس به سمت کین دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( بیگ فوت سنگین از کین !! )

( کین به بالای رینگ رفت ، سپس قصد داشت از بالای رینگ به روی اورتون بپره )

( اورتون کم کم در حال بلند شدن بود )

( کین از بالا به سمت اورتون پرید )

( Rko از اورتون در حین پریدن !! )

3...2...1

برنده مسابقه: رندی اورتون ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( تماشاگران اورتون را تشویق کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ اورتون زده شده بود و رندی اورتون کمربند myppv را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

مسابقه دوم

سزارو و نویل vs لوس ماتادورس

( در نهایت نویل با انجام فینیشر روی دیگو موفق به شکست او شد )

برنده مسابقه: سزارو و نویل ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Main Event

#1contender Match For Myppv Championship

باتیستا vs شیمس

درامد مسابقه: 350 سکه

مسابقه سوم

دمیز vs آرتروث

برنده مسابقه: دمیز (300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

 

( صدای تم سانگ رایبک به صدا درامد ، رایبک با بو شدید تماشاگران وارد سالن شد )

( رایبک از سالن وارد رینگ شد و درون رینگ ایستاد )

( سپس میکروفون را در دست گرفت )

رایبک :

هر کسی در دوران خودش یک زمانی پسرفت میکنه و یه زمانی پیشرفت میکنه و این حرف در مورد همه از جمله خود منم صدق میکنه من تا قبل سروایور سریس کسی بودم که هیچ افتخار و قهرمانی از خودم نداشتم و شاید برد در راسلمنیا داشته باشم اما این اون چیزی که من دنبالش بودم و این هم برای اطرافیانم هم خودم بسیار نامید کننده بود که یکی از بهترین استاران این کمپانی یعنی بیگ گای هیچ افتخاری نداره ، اما دیگه اون دوران گذشته و دیگه تکرار نمیشه ، و من یا هر کسی برای پیشرفت خودش نیاز به یک محرک داره تا بتونه به اوج برسه و برای من اون محرک در شوء های قبل سروایورسریس اتفاق افتاد یعنی جایی که تریپل اچ منو به عنوان یکی از عضو تیم سازمان معرفی کرد و برای من این کار تریپل اچ به عنوان یه سکوی پرتاپ برای رسیدن به اهدافم بود و با پیروزی سازمان در اون بازی من به اهدافم نزدیک میشدم و من با قبول کردن درخواست اچ تونستم با یه تیر دو نشون بزنم.

اول اینکه برگردوندن سازمان به کمپانی و شروع پیشرفت خودم و دوم اخراج شدن استون کلد کسی که یکی از عوامل مهم پسرفت من در این کمپانی بود ، و بعد سروایورسریس رایبگ مرد بزرگ به معنای واقعی به کمپانی برگشت من حالا گرسنه تر از همیشه به کمپانی برگشتم تا چیزی که حقه خودم هستش رو بدست بیارم و من این کارو اول با خرد کردن و له کردن مرد 400 پاندی کمپانی یعنی بیگ شو و بدست اوردن کمربند اینتر کانتینتال شروع میکنم.شاید بهتر باشه یه بار دیگه صحنه بلایی رو که سر بیگشو آوردم رو نشون بدم.

/< ::. نمایش صحنه هایی از راء هفته گذشته در تلویزیون سالن ::. />

( بیگشو کم کم در حال بلند شدن بود )

( اسپــــیر از رایبک بر روی بیگشو )

( بیگشو به شدت آسیب دیده بود ) ( در نهایت رایبک بیگشو را بلند کرد )

( شــــــــل شاک از رایبک بر روی بیگشو !! )

( پرومو در حالیکه تم سانگ رایبک به صدا درامده بود و رایبک کمربند بین قاره ای را بالا گرفته بود به اتمام رسید ) 

/< ::. نمایش صحنه هایی از راء هفته گذشته در تلویزیون سالن ::. />

در اونجا دید که چطور غول کمپانی و کسی که خودشو شایسته کمربند ای سی میدونه رو با یه شل شاک یه هفته فرستادم تو خونش و این تازه شروع کارهای من با بیگشو هست. و الان یه نصیحت کوچیک برای بیشو دارم و اون اینه : بیگشو اگه دوست داری اون چربی هات هنو تو بدنت باشه و اگه میخوایی روی پات وایسی بهتره که همون تو خونت که هستی بمونی و قهرمانی منو از تو خونه تماشا کنی و اما اگر برگردی تو نایت اف چمپیونز چنان ضربه ایی به ک**نت میزنم که دیگه نتونی رو پات راه بری و مطمئن باش بیگ گای این کارو میکنه...

( صدای تم سانگ بیگشو به صدا درامد ، بیگشو پس از یک هفته با تشویق و بو تماشاگران وارد سالن شد )

( سپس از سالن وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت ) 

بیگشو :

چی چی داری برای خودت میگی جاکش ؟ من کسی بودم که جک سواگر رو در سوروایورسریس با رینگ یکسان کردم و در سامرسلم هم مجدد ادعای اون نابود کردم. تو فکر میکنی بالاتر از جک سواگر هستی که میتونی مقابل من قرار بگیری ؟ فکر میکنی توی دوران اوج خودت هستی ؟ اگرم تو الان توی دوران اوجت باشی ، با استوری با من دوران افت تو تازه شروع میشه. هفته قبل این استوری رو شروع کردی ، پس از الان بدون که دوران حقارت و افت تو شروع شده...من چلینج تورو برای نایت آف چمپیونز قبول میکنم. ولی بدون چیزی که در نایت آف چمپیونز گیرت میاد کمربند اینترکانتیننتال نیست...چیزی که گیرت میاد یه ضربه بیگ رایت هند توی اون صورت کج و کولته...

( ناگهان رایبک به سمت بیگشو دوید )

( اسپـــــــــــــــــیر از رایبک بر روی بیگشو !! )

( بیگشو نقش بر زمین شد ، رایبک بیگشو را بلند کرد و او را از رینگ بیرون انداخت ) ( رایبک قصد داشت بیگشو را به دیواره بین تماشاگران بکوبه )

( بیگشو بدل کرد )

( سپس رایبک را به دیواره بین تماشاگران کوبید ، رایبک نقش بر زمین شد )

( رایبک کم کم در حال بلند شدن بود ، ناگهان بیگشو به سمت رایبک دوید )

( اسپـــــــــیر از بیگشو بر روی رایبک !! ) ( رایبک و بیگشو هردو نقش بر زمین شدند )

( تماشاگران بیگشو و رایبک را تشویق کردند )


( پرومو در حالیکه رایبک و بیگشو هردو نقش بر زمین شده بودند و داورها و نگهبانان به سمت انها می آمدند به پایان رسید )

( باتیستا در بک استیج در حال اماده شدن برای مسابقه با شیمس بود ) ( تریپل ایچ کنار باتیستا امد و ایستاد )

تریپل ایچ :

امشب شب سرنوشت سازی رو در پیش داری باتیستا. اگه بتونی شیمس رو شکست بدی نه تنها حریف اورتون در نایت آف چمپیونز میشی بلکه انتقام اتفاقاتی که توی مانی این د بنک افتاد رو میتونی از شیمس بگیری. من از صمیم قلب برات آرزوی موفقیت دارم. تو میتونی امشب شیمس رو شکست بدی من به تو ایمان دارم. اما شکست دادن رندی اورتون ممکنه برای تو کار سختی باشه اما من میتونم این کار رو برای تو راحت کنم...فقط در صورتی که پیشنهاد من رو قبول کنی...


باتیستا :

نه برای شکست دادن شیمس و نه برای شکست دادن اورتون به کمک تو احتیاجی ندارم. این تو هستی که برای شکست دادن راک و سینا به کمک دیگران احتیاج داری. پس بهتره از من درخواست کمکی نکنی چون کاری از دست من برنمیاد. بهتره خودت با استوری که داری کنار بیای تریپل ایچ...

مسابقه چهارم

دالف زیگلر و سث رولینز vs دین امبروز و بیگ ای

 ( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا سث رولینز و بیگ ای درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( دین امبروز سابمیشن سنگینی روی گردن رولینز انجام داده بود ) ( رولینز با تشویق زیگلر و تماشاگران به سختی دستانش را به طناب رینگ رساند )

( امبروز رولینز را رها کرد ، سپس به سمت او رفت و قصد داشت به او حمله کنه )

( ناگهان رولینز پرید و ضربه لگد سنگینی به سر امبروز وارد کرد ) ( رولینز به بالای رینگ رفت و منتظر بلند شدن دین امبروز شد )

( دین امبروز کم کم بلند شد )


( رولینز از بالای رینگ پرید و با زانو به سر امبروز ضربه زد )

2...1

( امبروز در شماره 2 بلند شد )

( رولینز برای بار دوم به بالای رینگ رفت ، سپس قصد داشت مجدد به روی دین امبروز بپره ) ( دور از چشم داور بیگ ای رولینز را از بالای رینگ به بیرون از رینگ انداخت )

( رولینز به خارج از رینگ افتاد )


( دین امبروز از داخل رینگ به روی رولینز در خارج از رینگ پرید ) ( امبروز رولینز را وارد رینگ کرد )

( سپس آماده انجام فینیشر روی او شد )

( رولینز بلند شد ، امبروز از دست های رولینز گرفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( رولینز بدل کرد ، سپس سوپلکس سنگینی روی امبروز انجام داد )

...

( رولینز و امبروز هردو به سمت هم تیمی هایشان رفتند ) ( تماشاگران رولینز را برای تگ کردن با زیگلر تشویق کردند )

( رولینز و امبروز هردو با هم تیمی خود تگ کردند )

( زیگلر و بیگ ای وارد رینگ شدند )


( بیگ ای سوپلکس سنگینی به زیگلر وارد کرد ) ( تماشاگران نا امید شدند )

( بیگ ای زیگلر را بلند کرد ، سپس قصد داشت فینیشر خودش رو روی زیگلر انجام بده ) ( زیگلر بدل کرد )


( سپس زیگ زگ رو روی بیگ ای انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: دالف زیگلر و سث رولینز ( 500+ سکه )

بعد از اتمام مسابقه:

( بیگ ای از باختی که داشت به شدت عصبانی بود ، زیگلر و رولینز در رینگ خوشحالی کردند )

( بیگ ای با عصبانیت به زیگلر نگاه کرد )

( رولینز رینگ را ترک کرد ، زیگلر نیز قصد داشت رینگ را ترک کند ، ناگهان بیگ ای زیگلر را گرفت و او را برگرداند )

( سوپلکــــــــــــــــــــــس سنگین از بیگ ای بر روی زیگلر ) ( زیگلر به شدت آسیب دید )

( تماشاگران بیگ ای را بو کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ بیگ ای زده شده بود و بیگ ای بالای سر زیگلر ایستاده بود به اتمام رسید )

 

.:: Replay Money In The Bank ::.

Replay Money In The Bank

Batista Vs Cm Punk

( سی ام پانک به شدت عصبانی شد و دور تا دور رینگ چرخید ، سپس مجدد پاهای باتیستا را گرفت )

2...1

( باتیستا در شماره 2 بلند شد )

( تماشاگران باتیستا را تشویق کردند ، پانک عصبانی شد و به داور اعتراض کرد )

( ناگهان باتیستا بلند شد )

( دومین باتیستا بمب از باتیستا بر روی سی ام پانک !!!!!! )

3...2...1

 

برنده مسابقه: باتیستا ( 2000+ سکه ) و ( قهـــــــــرمان جـــــــدید کمربند Myppv )

 

( تماشاگران باتیستا را تشویق کردند )

( باتیستا قهرمانی 10 ماهه سی ام پانک را به اتمام رساند ، باتیستا کمربند myppv را بالا گرفت و تماشاگران شعار Batista را دادند )

( چندین دقیقه از شادی باتیستا در رینگ گذشت )

( سی ام پانک پایین رینگ افتاده بود و باخت او پس 10 ماه برایش باور کردنی نبود )

( باتیستا به پانک خندید ، سپس قصد داشت رینگ رو ترک کنه )


( صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد !!!!!!!!!!!!!! )

( مستر مانی این د بنک راء وارد سالن شد ، تمام تماشاگران ساکت شدند )

( باتیستا کمربند را بالا گرفت و از شیمس خواست تا وارد رینگ بشه ، شیمس چمدان را بالا برد )

...

( ناگهان سی ام پانک از پشت سر باتیستا وارد رینگ شد ، سپس باتیستا را برگرداند )


( GTS از سی ام پانک بر روی باتیستا )

( شیمس وارد رینگ شد و چمدانش را به داور تحویل داد ، سپس پاهای باتیستا را گرفت )

3...2...1

برنده مسابقه: شیمس ( 2500+ سکه ) و ( قهــــــــرمان جـــدید کمربند myppv )

بعد از اتمام مسابقه:

( شیمس کمربند myppv را بالا گرفته بود و سی ام پانک نیز برای او دست می زد )

( تماشاگران شیمس را بو کردند )

( پانک و شیمس از رینگ خارج شدند و ابتدای سالن ایستادند ، دین امبروز ، لوک هارپر و کریس جریکو نیز وارد سالن شدند )

( سپس همگی برای شیمس دست زدند )


( مانی این د بنک در حالیکه تم سانگ شیمس زده شده بود و باتیستا با ناراحتی به شیمس نگاه می کرد به اتمام رسید ) 

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ) ( رندی اورتون وارد سالن شد )


( اورتون کنار میز گزارشگران رفت و برای تماشای مسابقه کنار مایکل کول نشست )

( صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد ، شیمس با بو شدید تماشاگران وارد سالن و در نهایت وارد رینگ شد )


( پس از شیمس تم سانگ باتیستا به صدا درامد ، باتیستا با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد )


( باتیستا وارد رینگ شد و مقابل شیمس ایستاد )

Main Event

#1contender Match For Myppv Championship

باتیستا vs شیمس

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، شیمس و باتیستا درگیری را در حالیکه اورتون به آنها نگاه می کرد شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( شیمس سوپلکس سنگینی روی باتیستا انجام داد ، باتیستا کم کم به سمت طناب های رینگ رفت )

( شیمس باتیستا را پشت طناب های رینگ انداخت )

( سپس 10 ضربه مشت سنگین به باتیستا وارد کرد ) ( باتیستا وارد رینگ شد ، شیمس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی باتیستا بپره )

( باتیستا کم کم بلند شد )

( شیمس پرید ، در حین پریدن باتیستا اسپـــــیر رو روی شیمس انجام داد ، شیمس نقش بر زمین شد )

( باتیستا آماده انجام باتیستا بمب روی شیمس شد ، شیمس رینگ را ترک کرد و به سمت میز گزارشگران رفت )

( رندی اورتون از جای خود بلند شد و به شیمس نگاه کرد )

( شیمس و اورتون فیس تو فیس شدند ، باتیستا از رینگ خارج شد و به سمت شیمس دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

 ( شیمس جاخالی داد )

( سپس باتیستا را به سمت رندی اورتون پرتاب کرد ! ) ( اورتون و باتیستا هردو نقش بر زمین شدند )

( شیمس باتیستا را بلند و او را وارد رینگ کرد )

( سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام بروگ کیک روی باتیستا شد ، باتیستا کم کم در حال بلند شدن بود )

( شیمس قصد داشت بروگ کیک رو روی باتیستا انجام بده )

( ناگهان اورتون وارد رینگ شد و شیمس را برگرداند )

( Rko !! )

( باتیستا و اورتون به یکدیگر نگاه کردند ، اورتون جلو رفت و با باتیستا فیس تو فیس شد )

( داور مسابقه از اورتون خواست تا رینگ رو ترک کنه ، حواس اورتون به داور پرت شد )

( ناگهان باتیستا به سمت اورتون دوید و قصد داشت اسپیـر رو روی او انجام بده ، اورتون جاخالی داد )

( اسپـــــیر به شیمس اصابت کرد ، شیمس نقش بر زمین شد )

( رندی اورتون با اخطار داور از رینگ خارج شد ، باتیستا شیمس را بلند کرد و آماده انجام باتیستا بمب شد )

( باتیستا بمب از باتیستا !!! )

3...2...1

برنده مسابقه: باتیستا ( 350+ سکه ) و ( حریف رندی اورتون در نایت آف چمپیونز بر سر کمربند مای پی پر ویو )

بعد از اتمام مسابقه:

( تماشاگران باتیستا را تشویق کردند )

( داور مسابقه دست باتیستا را به عنوان برنده مسابقه بالا گرفت ، حواس باتیستا به تماشاگران پرت شده بود )

( ناگهان اورتون وارد رینگ شد و پشت سر باتیستا ایستاد )

( اورتون قصد داشت Rko رو روی باتیستا انجام بده ، باتیستا اورتون را به عقب هل داد )

( در برگشت )

( اسپــــــــــــاین باستر از باتیستا !! )

( باتیستا آماده انجام باتیستا بمب شد ، رندی اورتون بلافاصله رینگ را ترک کرد )

( تماشاگران باتیستا را تشویق کردند )

( شوء راء در حالیکه تم سانگ باتیستا زده شده بود و باتیستا ابتدای سالن به اورتون نگاه می کرد به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین رندی اورتون و باتیستا سر کمربند myppv در نایت آف چمپیونز

باتیستا و اورتون دشمن شدند

دالف زیگلر مصدوم شد

بیگ ای و زیگلر دشمن شدند

ثبت مسابقه بین بیگشو و رایبک سر کمربند ic در نایت آف چمپیونز

شدید شدن دشمنی رایبک و بیگشو

پایان شوء راء  

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.